czwartek, 18 lipca 2013

Pomocy...?

Pewnie widzicie, że mam inny szablon. Zrobiłam to przez przypadek. Pewnie pomyślicie, ze jestem kompletna noga jeśli chodzi o technologie i wgl., ale nie wiem jak przywrócic/ustawic to samo jak było... Pamiętam jaka byłam podekscytowana, gdy ustawiała szabloni wgl...
Proszę, proszę, proszę, proszę!!!!!!!!!!!!! Napiszcie w kom., albo do mnie na pocztę:
blondyna01.vampires@gmail.com , jak mam to zrobic.  Normalnie wiem, że ze mnie histeryczka, ale prosze, i nie smiejcie sie ze mnie.... Błagam na kolanach....!
Wasza zrozpaczona i rąbnięta Emka...

PS. Kończe pisac nowy rozdział, więc gdy tylko skończe użalac sie nad soba, wrzuce go...;)
PS.2. Jakby coś, zostawie w tle to coś...:)
PS.3 A może polecicie jakąs stronę z szablonami?

3 komentarze:

  1. Hej :* jesli juz zauwazylas ja mam zupelnie swiezutki szablon, ktory zamowilam na spiralnych szablonach u Ady Howard bodajze :) czekalam bardzo krotko, a szablon moim zdaniem wyszedl przecudny, wiec jesli chcesz nowy szablon, to napisz tam :) ich button mam na str glownej :)
    Mam nadzieje, ze ci to pomoze :) jak bd miala jakies watpliwosci, to napisz fo mn na gg :) szczerze mowiac mozesz napisac, nawet jesli wątpliwości nie masz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale sobie jakoś poradziłam. Fałszywy alarm:) Chyba na razie muszę przyhamowac, bo chciałam od razu zmienic całego bloga, zapominając o rozdziale. Postraram sie go dodac jeszcze dzisiaj<3 A propos- pod ostatnią notką pisałaś, że nominowałaś mnie. Nie chcę byc niemiła, czy coś, ale nie widziałam adresu mojego bloga w nominacjach.
      Pozdrawiam, Emka:)

      Usuń
  2. o boże, wybacz <33 już to naprawiłam. ja to mam łeb =.= myslałam o Tobie, a adresu nie zamieściłam -.- jeszcze raz, przepraszam :*

    OdpowiedzUsuń