wtorek, 7 maja 2013

Liebster Award!!!

Hejoł!<3
Wchodzę na neta, na mojego bloga i... WTF!?!?!!??! Jestem nominowana do Liebster Award! Serdecznie dziękuję FantasyGirl za nominację:>
A oto co muszę zrobic:
-odpowiedziec na pytania nominującej mnie osoby
-napisa 11 ciekawostek o sobie
-nominowac 11 innych blogów

ciekawostki:
1. Dostałam tytuł Najmniej Zboczonej Dziewczyny w Klasie
2.Kocham tańczyc i grac na gitarze
3.Uwielbiam angielski, najchętniej gadałabym w tym języku cały czas, oraz, co dziwne, lubię ortografię...
4.Szaleję na punkcie piosenek Adele, Lany Del Rey i Taylor Swift<3
5.Mam psa
6.Bardziej ufam chłopakom, z jednym przyjaźnię się już 9 lat
7.Jestem, podobno, największą altruistką w klasie
8.Nienawidzę piłki nożnej i robali. Fuj!
9.Mam 170 cm wzrostu
10.Uważam, że jestem gruba
11.Jestem wieczną marzycielką i romantyczką

pytania FantasyGirl:
1. Jak masz na imię, i ile masz lat?
Emila, ileś tam... ;P
2. Czemu postanowiłaś prowadzić bloga?

Piszę od dawien dawna i postanowiłam sprawdzic swoje umiejętności. Kocham dzielic się z innymi swoimi pomysłami, więc pomyślałam: Czemu nie? Raz się żyje.
3. Twoje marzenie?
Skonczyc prawo na Harvardzie, szalec jak najdłużej, podróżowac, zakochac się na zabój:>
4. Gdzie chciałabyś mieszkać w przyszłości?

W USA lub Wielkiej Brytanii<3
5. Masz rodzeństwo?

Nie, jestem jedynaczką
6. Ulubiony aktor/aktorka?
Ian Somerhalder, Robert Pattinson, Selena Gomez, Jade Ramsey, Candice Accola. Taa, wiem, dużo, ale nie umiem siezdecydowac (taka wada wrodzona XD)
7. Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?
Jestem bardziej realistką, lecz może? Kiedy ktoś jest tak wyjątkowy, że nie da się tego opisac, to dlaczego to nie ma byc miłośc...?
8. Czego się boisz najbardziej?
Samotności, robali, śmierci...
9. Wstydzisz się czegoś? ( w swoim wyglądzie, zachowaniu itp )
Czasami za dużo mówię i często mogę palnąc coś, czego mogę żałowac. Nie lubię swoich zębów
10. Ulubiona książka? Jeśli masz więcej, podaj nazwy :)
saga "Zmierzch", saga "Pamiętniki Wampirów", "Radley'owie", "Apetyt na kwaśne winogrona"
11. Ideał faceta ? ;]
Nie ma ideałów. Jednak gdybym miała wybór, chciałabym, żeby był wysoki, przystojny, ale nie taki super-hiper, the best, bo tacy mają dużo lasek wkoło, ale po prostu żeby mnie kochał, nie był pijakiem i chamem, oraz żeby miał poczucie humoru i omnie walczył. Ktoś typu Iana Somerhaldera <3 hehehhe

ja nominuję
http://tvd-tylko-moj-swiat.blogspot.com/
http://life-is-brutal-and-u-know-it.blogspot.com/
 http://cold-blue-fire.blogspot.com/search?updated-min=2013-01-01T00:00:00%2B01:00&updated-max=2014-01-01T00:00:00%2B01:00&max-results=25
http://www.love-that-consumes-you.blogspot.com/
http://krzyk-we-snie.blogspot.com/
http://www.mrooczny-cien.blogspot.com/
no, jakoś tak tylko tyle.... Piszcie o swoich blogach w komentach:D


A oto moje pytania:
1.Ulubiony/e rodzaj(e) muzyki i wykonawcy?
2.Ulubiona/e książka/-i?
3.Masz zwierzaka?
4.Posiadasz rodzeństwo?
5.Dlaczego zdecydowałaś się na pisanie bloga?
6.Jak masz na imię?
7.Twoje marzenia?
8.Zainteresowania?
9.Interesujesz się modą?
10.Chcesz byc singielką czy miec rodzinę?
11.Co w sobie lubisz, a co Cię denerwuje?

No dobra, jeszcze raz dziękuję FantasyGirl. Bye, bye<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz